HP Active Care: Vaše firemní digilékárnička

Myslíte na bezpečí a zdraví svých počítačů? Chráníte psychickou pohodu zaměstnanců?

 

Teoreticky

Každý zaměstnavatel včetně vás musí zajistit dostatečné množství lékárniček na pracovišti vzhledem k velikosti firmy a počtu zaměstnanců. Vtipné je, že předpis na místo a způsob uložení lékárničky neexistuje. (Raději se podívejte, jestli v nich ještě něco máte…)

 

Prakticky

Ne vždy jsou však vaši zaměstnanci fyzicky ve vašich kancelářích. Mají home office, cestují vlakem na jednání, jsou na služebních cestách, konferencích a vůbec. Vašim společným médiem bývá jejich pracovní notebook a skrze něj spolu komunikujete. Zaměstnanec si umí zalepit koleno či vzít si ibalgin; notebook si sám paralen bohužel nevezme: když zamrzne, je zmrzlý. Takovým nepříjemnostem je možné aktivně bránit digilékárničkou HP Active Care.

 

Proč vaše zaměstnance udrží ve spojení právě HP Active Care?

Protože v tomto balíčku (my už víme, že v lékárničce) je komplexní ochrana vašich počítačů. Zajišťuje v prvé řadě jejich ochranu, v druhé řadě jejich podporu – a kdyby došlo na třetí řadu, tak zařídí jejich opravu. Zaměstnanci i vaše IT oddělení tak budou společně saturovaní tím, že se budou moci průběžně spoléhat na optimální zajištění běžného provozu pracovních notebooků, drobné problémy se rychle vyřeší, a nikdo tak nebude nikoho zbytečně zdržovat od jeho práce.

 

Podpora cloudového portálu HP TechPulse

Díky tomuto účinnému imunitnímu partnerovi se většina problémů vyřeší nepozorovaně za pochodu. Umí vás zavčasu upozornit na nejrůznější systémové záplaty (ano, náplasti) i potřebné aktualizace. A jelikož sbírá informace o provozu mnoha zařízení z celého světa, je vždy o mnoho kroků napřed, než kdy může být jakékoli firemní IT oddělení. Vaše disky, vaše baterie i kompletní hardware budou v suchu a vy s nimi, protože budete zavčasu informování o hrozbě jejich selhání – okamžitě vytvoříte požadavek na servis. HP TechPulse vám v poklidu poradí i s přehříváním či nutnou aktualizací BIOSu.

 

Co byste ještě měli vědět

Pokud dojde k nutnosti servisu, bude celou věc s vámi řešit tentýž člověk neboli agent od HP. Tato agentská podpora probíhá 24/7 na speciální telefonické lince, v lokálním jazyce pak v pracovním týdnu od 8 do 18 hodin, v sobotu od 8 do 17. (V neděli se nedělá! A basta.)

 

Volitelné služby balíčku HP Active Care

Pro všemožné havárie a katastrofy je tu ochrana proti náhodnému poškození. Fyzickou podporu včetně akutních oprav a náhradních dílů nabízí vašim cestovatelům více než 90 zemí světa. Při poškození média je nezbytná i možná kontrola a ochrana citlivých dat.

 

Můžete dál existovat bez lékárničky?

Jsem milá, stylová a prostorově nenáročná lékárnička. Rádi vám pomůžeme s její registrací v rámci služby HP CarePack. Součástí služby je i instalace/aktivace konzole HP TechPulse.